Regulamin wynajmu miejsc noclegowych

w Pałacyku Myśliwskim w Tarnowie Jeziernym

1. Goście Pałacyku  Myśliwskiego korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.

2. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów zasad oraz zarządzeń zawartych w regulaminie Pałacyku.

3. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego obiektu. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa.

4. W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz.15.00 w dniu przyjazdu do godz.11.00 w dniu wyjazdu.

5. Najmując pokój gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Przedłużenie najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc nie jest możliwe.

6. Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie klienta.

9. W pałacyku obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 6.00.

10. Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kluczy) Pałacyku powstałe z jego winy. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.

11. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

12. Plaża przy Pałacyku jest niestrzeżona. Dzieci mogą kąpać się w jeziorze tylko pod nadzorem osoby dorosłej, która bierze za nie odpowiedzialność. Pałacyk nie zapewnia opieki ratownika.

13. W obiekcie zabronione jest:

  • zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki;
  • zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami pałacyku) w pokojach;
  • zachowanie gości nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, pracownicy mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę;
  • zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite;
  • na terenie całego obiektu obowiązuje zakaz palenia;

(Zgodnie z Ustawą Dz.U z 1996 r N 10 poz.55- Kto pali wyroby tytoniowe w miejscach objętych zakazami określonymi w art. 5 podlega karze grzywny do 500zł). Palenie papierosów tylko w wyznaczonych miejscach.

14. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:

  • będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających;
  • które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.

15. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez zwrotów kosztów.

16. Po upływnie terminu pobytu Klient jest zobowiązany pozostawić klucz w recepcji.

17. Parking przy obiekcie jest parkingiem niestrzeżonym, a Pałacyk nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę pojazdów lub mienia tam pozostawionego.

18. Osoby, które przebyły chorobę zakaźną, nie mogą w okresie kwarantanny korzystać z Pałacyku.

19. Grupy zorganizowane (złożone z co najmniej 5 osób) dokonują rezerwacji miejsc noclegowych pisemnie, przesyłając zamówienie pocztą, faxem lub e-mailem. W zamówieniu podają: nazwę i adres szkoły (uczelni) lub organizacji, imię i nazwisko kierownika grupy oraz jego adres, liczbę i płeć uczestników, czas pobytu w obiekcie oraz dzień i godzinę przybycia.

Niniejszy regulamin w chodzi w życie z dniem 1 września 2020 roku.